Do zdaj je rekord najdražjega avtomobila veljal za ferrari 250 GTO, ki so ga leta 2018 na dražbi prodali za 48,41 milijona dolarjev. Kmalu bo pri Sotheby's na voljo še en primerek, ki bi lahko ta znesek celo presegel. Gre za enega od 34 GTO-jev s karoserijo Tipo 1962. 250 FTO je imel v osnovi trilitrski V12 z okoli 300 vranci, omenjeni primerek pa ima večji, štirilitrski V12, ki je izkoristil nova pravila 1962. Ta primerek je Ferrari zadržal zase, za svojo Scuderio

Avto je potem leta 1962 v svojem razredu zmagal na 1000 kilometrov Nürburgringa in bil skupno drugi. Potem so za 24 ur Le Mansa dodatno navili motor, na 390 vrancev, in dodali manjše luči na spodnjem delu odbijača, kjer so še danes. V Le Mansu se je avto kvalificiral na četrto mesto, a se je motor med dirko pregrel.

Pozneje so štirilitrski motor zamenjali z manjšim, trilitrskim, in avto prodali zasebniku. Po več menjavah lastnikov je avto leta 1985 v ZDA pripeljal lastnik iz Ohia in z njim dirkal na veteranskih dirkah ter sodeloval na razstavah, kjer je leta 2011 na Concours d'Elegance tudi prejel nagrado za najlepši primerek. Po skoraj 40 letih se je lastnik zdaj odločil, da ga proda.  

250 GTO je bil evolucija 250 GT berlinete s kratko medosno razdaljo. Nova karoserija je šla skozi vetrovnik, trilitrski V12 je dobil suhi karter, zaradi česar je bil postavljen nižje, bil pa je tudi 120 kilogramov lažji.