V bistvu je Vanquish agresivnejša različica pred kratkim predstavljenega DB12, a se vendar tudi močno razlikuje od njega, za začetek ima od DB12 8 centimetrov daljšo medosno razdaljo. Vanqish ima še večjo masko od DB12, stranski vstopniki pa so za odtenek bolj zadaj, več pa je tudi odprtin za hlajenje V12.
Zadaj je razlika še bolj očitna, z bolj konvencionalnim C-stebričkom in optično »težjim« zadkom za njim, predvsem zaradi potopljene zadnje šipe in integriranega spojlerja. Čisto zadaj podobnosti ni, tu so vertikalno postavljene zadnje luči, velikanski spojler in štiri velikanske izpušne cevi.
Notranjost je tako kot sprednji del bolj podobna DB12, pa vendarle se razlikuje, predvsem osrednji tunel je bolj civilno zastavljen, z ravnim delom med sedežema in ločenim infotainmentom, ta dva dela sta pri DB12 združena v »klančino«. Veliko je tudi starih dobrih fizičnih gumbov, za poseben detajl pa poskrbi usnjen kovček za sedežema s kromiranimi oplatami.
Bistvo Vanquisha pa seveda ni očem vidno – Vanquish ima v nosu stari dobri V12 in Aston Martin potrjuje, da to poglavje avtomobilske zgodovine še ni končano. V12 s 5,2 litra prostornine je podprt z dvema turbo polnilnikoma in čeprav Aston Martin omenja nov motor, gre za nadgradnjo V12, ki smo ga srečali že v DB11 leta 2016. Motor zdaj premore 614 kW (835 KM) in 1000 Nm navora in je tako najmočnejši motor te znamke.
Moč se na zadnja kolesa prenaša preko osemstopenjske avtomatike in elektronsko krmiljenega diferenciala. Do stotice avto ustreli v 3,3 sekunde, končna hitrost pa je 345 km/h, kar je še en rekord za serijske Aston Martine. Tu so še prilagodljivi Bilsteinovi blažilniki, močnejši anti-roll vstavki, izboljšan servo volan in večje karbonsko keramični zavorni diski. Avto je serijsko obut v 21-palčna kolesa s Pirelli P Zero gumami.
Za vse, ki se jim cedijo sline, cena še ni znana, prvi avtomobili pa naj bi zapeljali v domače garaže v zadnjem četrtletju tega leta.
Komentarji