Ko govorimo o tem, kaj je zares pomembno v življenju, ne mislimo zgolj na spomine, izkušnje ali sanje. Spomniti želimo na edinstven občutek, ki ga doživimo, ko nadenemo oblačila, ki jih imamo radi. Reklamni oglasi, posneti v čudovitih pomladnih mesecih v Lizboni, so bili ustvarjeni v sodelovanju z mednarodnimi ustvarjalci.

"Moda je sestavni del nas"

"Moda je oblika zunanjega manifesta, ki odraža naše poglede, humor in samodistanco ali pomanjkanje slednjega," pravi Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.com. "Moda je sestavni del nas, z njo odražamo sebe. Veliko pokažemo s tem, kako nosimo jakno, majico, obleko, superge ali uhane. Te stvari zaradi nas dobijo, še bolj dragocen pomen. Zakaj? Ker nam ni mar za čevlje, ampak za dejstvo, da smo v njih pretekli maraton; in tista modra obleka predstavlja spomin na najlepši sončni zahod v Barceloni," pravi Sawicka in dodaja, da nova komunikacija blagovne znamke pomeni tudi novo pozicioniranje - kot premijske blagovne znamke. "Pri nas izdelke obravnavamo kot edinstvene in dragocene, kar si zaslužijo. To želimo predstaviti tudi našim strankam," poudarja.

DSC08036 R1
/
Tokratna kampanja je bila posneta v pomladnih mesecih Lizbone.

Novo rojstvo

Z novo kampanjo želi Answear poudariti novo pozicioniranje blagovne znamke, ki se osredotoča na visoko kakovostne izdelke in izbrane premium blagovne znamke. To omogoča oblikovanje nove zgodbe, ki gradi trajen odnos med blagovno znamko in potrošnikom - zgodbo, ki sega preko razmerja izdelek - potrošnik.

Kvalitetna in izrazna moda v tokratni Answearjevi kampanji, posneti v Lizboni, je odsev direktorice in fotografinje Stelle Consonni, znane po izjemnih fotografijah za Gucci, Burberry in Vogue. Obraz kampanje je Fatima Brunengo, brazilska igralka in manekenka. Izbrani stilski kosi pripovedujejo različne modne zgodbe, ki rišejo pomembne trenutke v naši življenjih.

Kampanjo predstavili na 12 trgih v Evropi

Kampanjo "Odeni življenje v dragocenosti", Answear predstavlja na 12 evropskih trgih, kjer posluje (razen na Poljskem, Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Ukrajini in Italiji). Zraven televizijskega oglasa oglaševanje poteka tudi preko digitalnih medijev.

Strategijo in koncept kampanje je pripravila agencija Saatchi & Saatchi na Poljskem. Medijsko načrtovanje in nakup, medijska hiša Starcom. Televizijske oglase je izdelala produkcijska hiša Papaya Films Lisboa. Poprodukcijska obdelava je bila izvedena s strani Platige Image, s podporo zvočnega studia Soundly.