Skupina deluje že 25 let. Kako se spominjate začetkov?

Bili smo mladi mulci, polni mladostniške energije, po glavi nam je šlo samo dvoje: punce in rock 'n' roll. V tem duhu so nastajale tudi prve avtorske pesmi.

Alen Steržaj: "Jože je strateg, Grega je svetovalec, Dani zna dobro šteti, Zoki pa je boemska duša."

Ste si mislili, da boste tako dolgo na odrih?

Nič nismo mislili, samo žgali smo ga. (smeh)

Koliko se je medtem spremenila scena?

Takrat so imeli mediji več posluha za nove glasbenike in novo glasbo, radii so radi vrteli nove single, kdor se je vrtel na radiu, je imel tudi koncerte in je prodajal plošče. Internet in turbokomercializacija radijskih postaj sta ta tokokrog prekinila in danes še uveljavljeni bendi težko promovirajo nove single.

Kdaj ste imeli najhujšo krizo?

Krize ni bilo nikoli, smo pa prišli do točke, ko so se v bendu pojavile razlike v pogledu na glasbeni in poslovni razvoj. Takrat smo si vzeli leto premora, da smo razmislili, kako naprej. In od takrat je minilo že 15 let.

Kaj je tisto, kar mora biti skupno članom vaše skupine?

Večni zagon, da se ustvarjalnost BFM pelje naprej in da se ne obsedi na preteklosti.

Kako ste izbirali uspešnice za izbor najboljših?

Skupni brainstorming vseh članov, z vsake plošče smo izbrali najpomembnejše oziroma nam najljubše.

Vas je kdaj presenetilo, katera pesem se je priljubila poslušalcem in katera ne toliko, kot ste morda pričakovali?

Presenetil nas je zelo pozitiven odziv na zadnji singel Nove zmage, ki je hkrati uradna himna slovenske košarke in rezime 25 let Big Foot Mame, čeprav smo sami seveda že med nastajanjem vedeli, da ima komad potencial širše zgodbe.