RoadDNA zajema 3D-podobo ceste in jo primerja z bazo fotografij, na ta način pa vozilo ves čas ve, kje je, celo pri visokih hitrostih. Toda večja umetnost je, kako so te številne 3D-podatke optimizirali v 2D-podobo in jo »kompresirali«. RoadDNA menda porabi le 25 Kb informacij za kilometer ceste. Še bolj presenetljivo je, da sistem deluje ne glede na spremembe v okolici – lahko se prilagodi na sveže snežne padavine, odpadlo listje z dreves in nove prometne znake. Sparjen z GPS-om in sistemom za zaznavanje ovir lahko deluje v avtonomnih vozilih. Šef TomToma Harold Goddjin je povedal: »Za prihodnost samodejne vožnje bo moralo vozilo ves čas vedeti, kje na cesti je.«
TomTom lansiral roadDNA
Nizozemci so pokazali nov izdelek, namenjen samovozečim avtomobilom.

Ne zamudite naših objav na Facebooku in Instagramu

Retro navigacija za porsche 911 - naprej v preteklost

Komentarji