Renault je osvežil espacea. Espace, ki so ga predstavili že pred 28 leti (1984) in so ga prodali v 1,2 milijona primerkov, je tako ponovno posodobljen, Renault pa pričakuje, da bo nadaljeval uspešno zgodbo.

Med posodobitvijo vozila spada tudi vgrajevanje izboljšanih motorjev. Dizelske različice bodo v ozračje izpustile vsaj 20 g ogljikovega dioksida manj, porabili pa bodo 0,8 litrov dizelskega goriva manj. Tudi bencinski motorji so nekoliko izboljšani, ti bodo v ozračje izpustili 6 g ogljikovega dioksida na kilometer manj in porabili 0,3 litra manj.

Sicer pa bodo dizelske različice na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in motorjem 2,0 dCi, ta pa obstaja v treh izvedenkah - 96, 110 in 129 kW. Najmanjša poraba bo 5,7 l/100 km. Z avtomatskim menjalnikom bodo porabili vsaj 6,4 l/100 km. Bencinska različica bo porabila vsaj 8,5 l/100 km. Porabo pri dizelskih motorjih jim je uspelo zmanjšati z vgradnjo tehnologije ESM (rekuperacija zavorne energije) in toplotnega upravljanja, prav tako pa so izboljšali podvozje in aerodinamiko, pnevmatike imajo nizek kotalni uporab, servo-volan pa je elektro-hidravličen.

Pionir med sedemsedežniki ostaja zvest tradiciji in nudi sedem polnovrednih sedežev in izjemno svetlo potniško kabino. Novinec bo imel tudi kamero za vzvratno vožnjo, DVD-predvajalnik z dvema 7-palčnima zaslonoma zadaj, možno ga bo povezati z navigacijskim sistemom Carminat TomTom. Seveda pa bo tudi v novem espaceu poenostavljeno delovanje s kartico za vstop in zagon motorja, avtomatsko elektronsko parkirno zavoro ter Bluetooth, AUX in USB povezljivostjo.

In cene? Osnovna dizelska različica s 110 kW in  ročnim avtomatskim menjalnikom bo pri nas stala 31.490 evrov, a bomo za ta denar dobili kup serijske opreme, med njimi tudi avtomatsko klimatsko napravo, tempomat, samodejno ročno zavoro, v višino in globino nastavljiv volan, LED dnevne luči itd.

Dražja, Initiale različica z močnejšim dizelskim motorjem (127 kW), stane 34.490 evrov, pri tej pa dobimo tudi avtomatski menjalnik, biksenonska žarometa, vzvratno kamero, ogrevana prednja sedeža, nadzor tlaka v pnevmatikah itd.

1,9-tonski espace bo s svojimi merami še vedno prava pojava na cesti, bo pa zagotovo ena boljših izbir za večje družine.