Golf 7 je nekaj širši in daljši od svojega predhodnika, a hkrati tudi lažji, varnejši, močnejši in varčnejši.
Varčen pogon omogoča golfu 7 za približno četrtino nižjo porabo. Po podatkih koncerna znaša poraba najugodnejše različice z bencinskim motorjem 4,8 litra na 100 kilometrov, z dizelskim motorjem pa 3,3 litra, je poročala nemška tiskovna agencija dpa. Še posebej je vodstvo ponosno na različico z dizelskim motorjem, ki naj bi postavljala mejnike v gospodarnosti in emisijah izpušnih plinov.
Novi golf bo naprodaj po stari ceni: za osnovno različico bo treba odšteti 16.975 evrov, so ob predstavitvi svoje letošnje najpomembnejše novosti povedali v Volkswagnu. Javnosti ga bodo v različici s tremi in petimi vrati uradno prvič predstavili na pariškem avtomobilskem salonu, ki bo za obiskovalce odprt med 29. septembrom in 14. oktobrom, v trgovine pa bo prišel še to jesen.
Volkswagen je prve golfe začel prodajati leta 1974, doslej pa jih je prodal že več kot 29 milijonov.
"Golf je in ostaja daleč najbolj pomemben avto," je na predstavitvi pred približno 700 gosti v novi narodni galeriji v Berlinu, ki so jo pripravili kot pravi pop koncert, dejal prvi mož Volkswagna Martin Winterkorn. "Najljubši avto Evropejcev" - kot je dejal - bo ponujal celo vrsto možnih pogonov - od plinskega do električnega.
Novi model naj bi poskrbel, da bo prodaja koncerna s sedežem v Wolfsburgu ostala na visoki ravni. Tudi zato, ker je za novim modelom A3 hčerinske družbe Audi to prvi model Volkswagnove osnovne znamke, pri katerem je za osnovo služila nova modularna platforma.
Čeprav so predstavitev s protesti pred vhodom v muzej pospremili aktivisti okoljevarstvene organizacije Greenpeace, pa je Winterkorn novega golfa opisal kot "jasen, nezgrešljiv znak okolju prijazne mobilnosti". Porabo so znižali vse do 3,2 litra na 100 kilometrov, a v Greenpeacu kritizirajo, da to velja le za prav posebne izvedbe avtomobila in ne za standardni model.
Prostornina prtljažnika golfa 7 se je povečala za 30 litrov na 380 litrov, potniki na zadnjih sedežih imajo dva centimetra več prostora za noge, med opremo pa so na voljo tudi luksuzni dodatki, denimo sistem razsvetljave po meri, funkcija zaviranja v sili ter pomoč pri izbiri poti s posegi v krmilni sistem. Avto poleg tega opozarja utrujene voznike ter samodejno zavira v določenih nujnih primerih.
Komentarji