Citroën se rad pohvali, da jim je uspelo izboljšati paleto svojih izdelkov, s prstom pa pogosto kažejo na linijo DS. Do zdaj so namreč prodali že dobrih 250.000 vozil iz te linije, kar pa želijo ob prihodu novinca DS3 Cabrio še izboljšati. Seveda bodo ga predstavili tudi v Parizu, stavijo pa predvsem na stilsko zasnovo vozila, večjo togost karoserije, električnim pomikom strehe do hitrosti 120 km/h (!) in največjim prtljažnikom v tej kategoriji. Prodaja vozila bo stekla na začetku 2013.

Poleg manjšega DS3 bosta predstaviljena tudi večja brata DS4 in DS5 v posebni omejeni seriji Pure Pearl. Biserno bela barva karoserije, kromirani dodatki in 18-palčna platišča so le vizualni dodatki, sicer pa bo omejena serija opremljena z navigacijo eMyWay, dvofunkcijskimi ksenonskimi žarometi, asistentom za parkiranje in eTouch storitvami. 

Poleg njiju bo predstavljen tudi HDi 160 s 6-stopenjskim avtoamtksim menjalnikom, vgrajen ravno v DS4.

Citroën se je odločil predstaviti tudi model C3 Picasso, ki je dobil novi prednji odbijač, LED dnevne luči, dve barvi karoserije in oblazinjenost ter novi komplet 15-palčnih okrasnih pokrovov oz 16-palčnih litih platišč. Vozilo bo opremljeno z navigacijo eMyWay, kamero za vzvratno vožnjo, povezljivostjo preko USB in Bluetooth, prednjimi meglenkami za osvetlitev ovinka, samozatemnitvenim vzvratnim ogledalom itd.

Poleg C3 picasso bomo obiskovalci opazili tudi C4 aircross, ki bo na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom, v ponudbi pa bo tudi HDi 115.

Predvsem za namene trženja na tujih trgih bo Citroën predstavil tudi podaljšano različico modela C4, ki bo slišal na ime C4 L. Tega bodo pričeli prodajati na Kitajskem in tekom 2013 tudi v Rusiji. Predstavljen bo tudi C-elysée, za katerega Francozi obljubljajo, da bo zadostil specifičnim kupcem, ki se zanimajo za privlačno in cenovno dostopno triprostorsko limuzino.

Predstavljena bo tudi nova družina trivaljnih atmosferskih bencinskih motorjev z oznako PureTech. 1,0-litrska in 1,2-litrska različica proizvedeta 50 oz. 60 kW moči, poraba pa naj bi znašala le 4,3 oz. 4,5 l/100 km. VTi 68 bo na voljo le za C3, VTi 82 pa tudi za DS3.

Ne bodo pa pozabili niti na dizelske motorje, še posebej e-HDi različice. Te imajo vključen start-stop sistem nove generacije. Sicer bo tam tudi tehnologija Hybrid4.

Seveda bo tam tudi paleta elektrificiranih novosti (DS3 electrum, C-zero) in prihodnost znamke, ki jo je Citroën poimenoval Numero 9. Konceptni numero 9, napoveduje prihodnost linije DS, s tem pa tudi tehnologijo, ki je v konceptno vozilo že vgrajeno - Full-hybrid plug-in sistem, holografske luči, pomoč pri parkiranju s 3D prikazom, varnostni sistemi, avtomatska zavora in še kaj.