V podjetju Mahle nameravajo prihodnje leto v sklopu "optimizacije organizacijske strukture" s ciljem večje učinkovitosti ukiniti 340 delovnih mest, zaradi selitve proizvodnje alternatorjev v Bosno in Hercegovino ter e-kompresorjev na Madžarsko pa 270.
Z elektrifikacijo kot ključnim strateškim stebrom nemške skupine Mahle po pojasnilih podjetja ohranjajo poln zagon pri razvoju visoko zmogljivih in inovativnih izdelkov na tem tehnološkem področju. Nadaljujejo tudi s trajnostno preobrazbo podjetja Mahle Electric Drives Slovenija v smeri proizvodnje izdelkov za potrebe elektrifikacije v avtomobilski industriji.
"Še zlasti v podjetju v Šempetru načrtujemo naložbe za novo proizvodnjo sistemov za električna vozila," so izpostavili v sporočilu za javnost.
Trenutno zaznavajo upad na praktično vseh trgih, na katerih delujejo - avtomobilskem, trgu električnih koles, necestne mobilne mehanizacije in v drugih segmentih, je dejal direktor Mahle Electric Drives Slovenija Guntram Haas.
"Na podlagi teh dejstev moramo v družbi Mahle Electric Drives Slovenija načrtovati naše poslovanje za bližnjo prihodnost tako, da bomo okrepili našo konkurenčnost, še zlasti, ker je tovarna Mahle v Šempetru osrednjega pomena za prihodnjo rast na področju elektrifikacije," so direktorja še povzeli v sporočilu za javnost.
Kot je dodal Haas, si prizadevajo poiskati socialno sprejemljive rešitve za tiste zaposlene, ki jih bodo ti ukrepi prizadeli. "Zdaj bomo pristopili k procesu posvetovanj s predstavniki zaposlenih," je dodal.
Šempeter pri Gorici je največja od petih lokacij skupine Mahle v Sloveniji. Družba, ki je nastala s preimenovanjem nekdanje Letrike, potem ko je ta pristala v nemških rokah, v Sloveniji skupaj zaposluje več kot 2000 ljudi.
Z okoli 1700 zaposlenimi je Šempeter osrednje razvojno in proizvodno središče za električne pogonske sisteme in mehatroniko, ki se uporabljajo v hibridnih in električnih vozilih ter električnih kolesih. V zadnjih letih je Mahle v Šempetru zagnal tudi proizvodnjo elektromotorjev za nova vozila in električna kolesa.
Komentarji