"Morda je to najbolj elegantna, čudovita, dinamična kavarna, kar smo jih odprli v zgodovini," je ob odprtju poudaril izvršni direktor Starbucksa Howard Schultz.

Starbucks je indijski trg preučeval več kot šest let. Za vstop je izbral partnerstvo z domačim konglomeratom Tata, skupaj pa naj bi družbi v prihodnjem tednu v Mumbaju odprli še dve kavarni. V začetku prihodnjega leta se bo Starbucks širil v New Delhi.

Ameriška kavarna se sicer med tistimi v Mumbaju uvršča med dražje, ponuja pa tako standardne proizvode kot tudi nekatere, prilagojene indijskemu trgu, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

Kakšni so načrti Starbucksa na indijskem trgu, v ameriški verigi ne razkrivajo. Je pa Schultz kot primer izpostavil nekatere druge trge - na Kitajskem ima veriga več kot 700 kavarn, na Japonskem 1000. Čeprav so to še vedno majhne številke v primerjavi z ameriškim trgom, kjer je kavarn Starbucks več kot 10.000, pa je Azija postala ključni motor rasti podjetja.

"Azija in celotna pacifiška regija predstavljata eno najbolj pomembnih priložnosti za rast podjetja Starbucks Coffee," je poudaril Schultz. "Indija je v središču, skupaj s Kitajsko," je še dodal.

Indija je sicer država, znana ne po pitju kave, ampak predvsem čaja. Odločitev Starbucksa, da vstopi na indijski trg, pomeni izraz zaupanja v indijsko gospodarstvo, katerega rast se zaustavlja, ocenjujejo analitiki.