Hrvaška je po ministrovi oceni znova dokazala moč in privlačnost kot turistična destinacija. Lorencin verjame, da bo pozitiven trend zaznati tudi v celotnem letu, tako po prihodih in nočitvah kot prihodkih od turizma.

"Hrvaška je danes v svetovnem okviru, še posebej pa v Sredozemlju, zelo priljubljena destinacija, na nas pa je, da to zanimanje obdržimo tudi v prihodnjih letih," je poudaril in dodal, da bodo spomladi dobili popolnoma novo blagovno znamko Hrvaške kot turistične destinacije.

Z novo blagovno znamko bodo po ministrovih pojasnilih pokazali, da je Hrvaška poleg sonca in morja tudi država z bogato kulturno dediščino, fantastično gastronomijo in da ponuja vrsto priložnosti za oddih čez celo leto.

Lorencin je ob tem izpostavil, da je bila Istra s prvim velikim načrtom razvoja turizma "svojevrstna avantgarda v hrvaškem turizmu". Istrski turizem se stalno razvija, v turizem se tu tudi vlaga, pa je poudaril istrski župan Valter Flego. Po njegovih besedah lahko rečemo, da je Istra posebna blagovna znamka, ki je cenjena in iskana med evropskimi turisti, vedno bolj pa tudi med turisti od bolj oddaljenih trgov. Istra sicer k skupnemu turističnemu prometu v državi prispeva tretjino.

Dolgoročni cilj Istre je po Flegovih pojasnilih, da se turizem še razvija, dodatno bodo vlagali v turistično infrastrukturo, kakovost nastavitvenih zmogljivosti ... "Ključ uspeha je v inovativnosti," je še dejal Flego.