A v družbi, kjer se po dveh tragičnih nesrečah letal tega tipa soočajo s številnimi kritikami, niso pojasnili, kdaj se je to zgodilo.

Letala 737 max so trenutno po vsem svetu prizemljena, potem ko je lanski nesreči letala Lion Air v Indoneziji letos marca sledilo še strmoglavljenje istega tipa letala družbe Ethiopian Airlines. Nesreči sta terjali več kot 300 smrtnih žrtev, preživel ni nihče.

Kot so v soboto pojasnili pri Boeingu, simulatorji doslej niso omogočali treninga letenja v pogojih, podobnih tistim v omenjenih nesrečah. "Boeing je opravil popravke programske opreme simulatorjev letenja za 737 max in operaterjem zagotovil dodatne informacije," so zapisali v sporočilu.

Prvi simulator z novo programsko opremo naj bi družbi Southwest Airlines, ki ima 34 boeingov 737 max, dobavili konec leta, so napovedali.

Boeing je tokrat prvič priznal napako v programski opremi v povezavi z letali 737 max, čeprav so v javnost prišle številne informacije o problematičnosti programa MCAS, namenjenega preprečevanju izgube vzgona tega letala. Ta program naj bi nos letala nepričakovano obrnil navzdol, prav to pa naj bi bil vzrok za nesreči.

Piloti ameriške letalske družbe American Airlines so že po nesreči v Indoneziji pozivali Boeing k spremembam, ki bi povečale varnost letala.