Rojena je nova zvezda, lahko mirne duše rečemo za fenomenalno dirkaško prizorišče v Austinu v Teksasu, kjer smo zagotovo gledali eno najboljših letošnjih dirk, če ne kar najboljšo. Konfiguracija dirkališča omogoča številna prehitevanja, hitri in zaprti deli in fenomenalni zaključek ciljne ravnine pa delajo COTA eno najboljših dirkališč, kar jih je.
A gremo k dirki. Vettel je kljub drugemu mestu uspel za tri točke povečati prednost pred Alonsom, prednost zdaj znaša 13 točk. Kontroverzna poteza Ferrarija, ki je žrtvoval Masso, da je oba svoja dirkača postavil na čistejšo liho stran dirkališča, se je obrestovala. Alonso je bil v prvem ovinku že četrti, prehitel je Schumacherja, Webber pa je smuknil mimo Hamiltona. Stvari so se potem hitro začele mešati med sabo, nekateri dirkači, kot so Massa in Button, so se prebijali iz ozadja, katastrofo pa je doživel Schumacher, ki so ga v prvi tretjini dirke pojedli iz ovinka v ovinek in na koncu je vozil le še pred šestimi iz najnižje lige.
Vettel kljub dobremu štartu ni uspel povečati prednosti pred Hamiltonom, ki je že po nekaj krogih ujel in prehitel Webbra. Ta se je kmalu po tem ustavil zaradi težav, spet z alternatorjem. Vettlov dirkalnik je deloval brezhibno, a ni bil dovolj hiter, da bi se vidneje odlepil od Hamiltona. Šele pred postanki v boksu je Vettel naredil nekaj čistine, Hamilton pa se je vrnil po menjavi in kmalu ujel Vettla. Ves srednji del dirke je Vettlu dihal za ovratnik, a superiorni Red Bullov oprijem mu ni omogočal Nemca tudi prehiteti. Nekajkrat je Hamilton že vozil za Vettlom z DRS-om, vendar je Red Bulla ujel šele na koncu ravnine. Končno je v 42. Krogu Nemca uspel prehiteti. Vettel je zaprl na levo na DRS ravnini, Hamilton mu je sledil in potem po desni strani švignil mimo Vettla, ki se je potem še nekaj pritoževal po radiu nad DRS efektom. Vendar dirke še ni bilo konec, saj je Vettel ostal na dobri sekundi in nekaj desetink zaostanka in čakal na svojo priložnost, ki pa je za Nemca ni bilo in Hamilton je drugič v karieri dobil VN ZDA, dobil je tudi zadnjo dirko v Indianapolisu pred šestimi leti.
Alonsovo tretje mesto je bolj kot ne rezultat dobrega štarta po kontroverzni potezi ekipe, ko se je prebil na četrto mesto, po odstopu Webbra pa je napredoval na tretje. Massa, ki je osvojil peto mesto, višje tako ali tako ni mogel, potem ko se je prostovoljno preselil na 11. Štartno mesto po zlomljenem pečatu na menjalniku, ki ga niso menjali. Masso je nekaj časa ogrožal Button, ki je dirko začel slabo, padel na 16. Mesto, s trdimi gumami pa počasi napredoval proti vrhu in na koncu vozil z najboljšimi in zapovrh še mehkejšimi, kar je bilo dovolj, da je za peto mesto ugnal Raikkonena, ne pa tudi Masso, čeprav se mu je na koncu približal na 5 sekund.
Raikkonen je v določenem delu dirke vozil celo hitreje od Alonsa, na postanku je izgubil nekaj sekund, potem padel v promet, potem pa sta ga prehitela še Massa in Button. Grosjean, ki se je izstrelil že v prvem krogu in se potem zavrtel v petem krogu, je padel na 22. Mesto in počasi napredoval proti vrhu. Hulkenberg je za Indijce osvojil osmo mesto, do konca pa smo gledali ogorčen troboj med njim in obema Lotusoma, Maldonado je tik pred koncem presenetil Senno, ki mu prehitevanja, čeprav je bil hitrejši, ni uspel vrniti.
Takoj za točkami sta ostala Perez in Ricciardo. Avstralec je dirko začel z 18. Mesta in se prebil na peto, a pozni postanek v 30. Krogu ni bil dovolj in Toro Rosso je padel izven točk.
Katastrofa kot rečeno se je dogajala Mercedesu. Schumacherja so konkurenti, čeprav je štartal na petem mestu, dobesedno pojedli, padel je na 14. mesto pred postanki in se potem ustavil še enkrat, s 16. Mestom je bil 3 mesta za Rosbergom. Srebrni so povsem izgubili kompas in vprašanje je, kam se podaja današnji zmagovalec, saj se Mercedes zdaj bori le še za obstanek pred Caterhamom, Marusio in praktično že umrlim HRT-jem.
A roko na srce, sama dirka je bila paša za oči, Austin čaka lepa prihodnost, nas pa napet dvoboj za prvaka čez teden dni v Braziliji. 13 točk prednosti za Vettla pomeni, da mora končati najmanj četrti, če želi odločati o svoji usodi, četudi Alonso zmaga, vse ostalo je matematika, ki Nemcu vseeno daje veliko večje možnosti kot Alonsu, ki iz slabega Ferrarija vleče čudežne moči in kot mrhovinar pobira mesta, ki superiornemu Red Bullu ne omogočajo predčasne osvojitve naslova med dirkači. Konstruktorski naslov je kot rečeno oddan, Brazilija pa bo tudi dvoboj McLarna in Ferrarija za drugo mesto, razlika znaša eno tretje mesto.
Komentarji