Energična skladba Dej pel z novim zvokom skupine, ki pa še vedno ohranja primarni r'n'r zvok, po katerem je skupina znana, bo prav gotovo prinesla svež veter v slovensko rock sceno, oziroma ga spet osvežila. Trši zvok in specifičen vokal Gorana Breščanskega se tako postavljajo ob bok najvidnejšim domačim rock zasedbam. Skupina je v 20 letih doživela kar nekaj zavidljivih uspehov, pretresov, sprememb v postavi, a se na slovensko glasbeno sceno vrača z nepogrešljivimi člani: Goran Breščanski (vokal), Marko Čulajevič – Čule (kitara), Martin Janežič – Buco (bobni) in Helmut Frangeš – Maco (kitara). Skladba Dej pel je tako rekoč delo celotne skupine in producenta, ki po vsem preteklem času še vedno in še bolj zvenijo vedno bolj – rokenrol! 

Minilo je že 20 let ... 

Ljubljana, november 1992. Čule, Buco in Gaspardi skupaj s prvim pevcem skupine Bernardom Velkaverhom in kitaristom Zlatkom Cvetanovskim ustanovijo band z imenom Sausage Time. Vadijo v bežigrajski blokovski četrti BS3. Po dveh mesecih redne vadbe jih vržejo iz prostorov, ki so jih delili z godbo na pihala, ker naj bi bili preglasni, celo glasnejši od celega pihalnega orkestra. Preimenujejo se v Sausages in hitro pričnejo nastopati kjerkoli se jim ponudi priložnost. Honorarji so v tistem obdobju najpogosteje izplačani v obliki piva ali vina. Kmalu postanejo priljubljeni med ljubljanskimi rugbyjaši, dijaki in študenti, hitro jih sprejme tudi klubska in pubovska scena. 

Leta 1994 band zapustita Bernard in Zlatko. Sausages igrajo v različnih zasedbah, vendar baza ostaja ista. Največ koncertov se zgodi v sodelovanju s pevko Natašo Fink. Sausages pol leta nastopajo kot Pussy & Sausages. Prostor za vaje imajo v zemeljski kleti več stoletne hiše v bližini Cukrarne. V vlažnih in zatohlih prostorih vadijo nekaj mesecev, vse dokler na kitarskih ojačevalcih zaradi ugodnih klimatskih razmer ne začno rasti gobice. Gobe žal niso bile užitne v nobenem primeru. Klet izpraznijo in potem več mesecev iščejo prostor za vaje. Žal neuspešno, zato živi koncerti predstavljajo edino možnost za vaje. Sausages nove pesmi vadijo kar v živo ali pa na tonskih vajah pred koncerti.  

Bandu se leta 1995 pridruži razvpiti pevec Goran Breščanski. Prostor za vaje jim za tri mesece odstopita Matevž in Miha Šalehar, šefa tedaj še neobstoječih, danes pa poznanih kot Babewatch. Z Goranom imajo Sausages v treh letih preko 200 koncertov, igrajo po vsej Sloveniji, nekaj koncertov pa imajo tudi v tujini. Redno jih spremlja pihalna sekcija-(Gašper Gradišek, Jakob Krall, Boris Dimkaroski) s katero posnamejo prvenec z enostavnim naslovom Sausages. Konec leta 1998 podpišejo pogodbo z založbo Dallas Records in čez nekaj mesecev izdajo že omenjeni album. Leta 1999 jim podelijo zlatega petelina za debitante leta.

Sausages se aprila 1999 pridruži še njihov tonski tehnik Marko Paunovič, ki poprime za ritem kitaro. Marko, ritmaš v krvi, filingaš po srcu, uživač po duši, je v osnovi šolan -bobnar, ki se v vlogi ritem kitarista odlično znajde. Še bolje se znajde na zabavah, kjer hitro postane znan kot izjemen dolgoprogaš in ekstremist. Njegov najbolj znani eksces se je zgodil v Križankah, na dobrodelnem koncertu za Rdeči križ, ko so ga morali zaradi pretiranega vdihavanja helija za otroške balone nezavestnega odpeljati v bolnico. Diagnoza: srčni infarkt, ki ga je povzročil helijev mehurček. Marko hitro okreva, v času bivanja v bolnici pa ga množično opazujejo študenti medicine, saj je prvi človek v Sloveniji, ki se mu je zgodila takšna nesreča. Sledi divje obdobje koncertov pod vodenjem pokojnega Zdravka Toplaka, botra slovenskega rock managementa. V tem obdobju nastane trši in bolj kitarski album To mi deli, ki rodi dva hita, naslovnega To mi deli in angažiranega Poglej se v oči. 

Januarja 2001 Goran Breščanski najavi svoj odhod iz skupine, mesec dni za tem zapusti skupino tudi Marko Paunovič. Band se postavi v novi, glasbeno močnejši zasedbi s Primožem Romšakom na vokalu in Petrom Deklevo na kitari. Sausages stopijo v novo, zrelejše obdobje glasbenega ustvarjanja. 

Ko maja 2002 zapusti band še kitarist Peter Dekleva in se vrne k svojemu matičnemu bandu Srečni mladini, je med klobasarji zazijala praznina. Izguba tega izvrstnega in ustvarjalnega kitarista, ki je album Dolga pot zapečatil z izrazito rockersko nekonvencionalnimi aranžmaji, je krepko vplivala na glasbeni razvoj Sausages. Ljubljanska zasedba se je odločila za "mednarodno" oziroma vsaj "medregionalno" okrepitev moštva. K sodelovanju so pritegnili štajerskega kitarskega mačka Helmuta Frangeša, verjetno enega najbolj rutiniranih kitaristov SV Slovenije. Rušan Maco, kot ga kličejo prijatelji, je v preteklosti deloval predvsem kot studijski glasbenik, njegove kitarske ideje pa je moč slišati v več kot 70 skladbah. Maco v glasbene aranžmaje spretno vpleta kitarske trike velikanov osemdesetih, v prostem času pa se, da ostane zvest svojemu nadimku, najraje ukvarja z mačkami, tako štiri kot dvonožnimi. 

Oktobra 2006 zapusti band Primož Romšak, pevec izjemnih glasovnih sposobnosti, ki ga celotno obdobje delovanja v Sausages spremlja zahtevna in zvesta trdorockerska publika. Krmilo po šestih letih ponovno prevzame razvpiti Goran Breščanski, ki je v drugi polovici devetdesetih let buril javnost in s svojo izjemno odrsko karizmo postal ikona slovenske rock scene. 

Pretresom pa ni videti konca. Februarja 2007, po več kot štirinajstih letih skupino zapusti ustanovni član, bas kitarist Tomaž Gasparič - Gaspardi. Tihi član iz ozadja, a vendarle tretje gonilno kolo benda. Strateg in hitmaker, ki je s Čuletom in Bucotom lansiral Sausages v rock'n'roll orbito. Njegovo mesto zasede Aleš Kunc, bas kitarist iz prve jakostne skupine slovenskih basistov, ki s profesionalnim pristopom učvrsti zvočno sliko benda. Da epska saga o Sausages ne bi postala premalo vznemirljiva, avgusta 2007 zapusti skupino še najhitrejša kitara severozahodne štajerske Helmut Frangeš - Maco, ki se posveti virtuoznemu preigravanju težko rockerskih legend in svojo samorealizacijo doseže v no.1 slovenskem cover bendu Iron Median. 

Sausages postajajo predvidljivi v svoji nepredvidljivosti in za kitaro po skoraj sedmih letih za kratek čas ponovno prime Marko Paunovič, a ga kmalu zamenja Blaž Črnivec, ki s seboj, ko mesto basista zapusti še Aleš Kunc, iz Rock'n'Benda pripelje še basista Bernarda Pajka in Sausages se zopet lotijo ustvarjanja.. Po vrnitvi Blaža Črnivca k matičnemu bendu (Rok'n'Band) se po štirih letih pavze marca 2012 vrne Helmut Frangeš-Maco. Z njim na frontni črti so Sausages zopet na poti iskanja svojega prabistva. Prvinskega, pekočega in emocionalno nabitega rock'n'rolla, ki bo v letu 2013 prinesel novi album, s katerega lahko zdaj slišite že prvi single „Dej pel“. 

Danes so Sausages:

Goran Breščanski (vokal) 

Marko Čulajevič – Čule (kitara)

Martin Janežič – Buco (bobni)

Helmut Frangeš – Maco (kitara)