Po tem, ko sta obrnila hrbet britanski kraljevini, poskušata Meghan Markle in princ Harry zaslužiti denar na več načinov.
A vedno znova ju spremlja smola, saj sta zdaj pri novem projektu naletela na težavo – tokrat gre za njun podcast na platformi Spotify, saj so ustavili njuno skupno idejo Archewell Audio. Obetavni projekt s kraljevskim šarmom se je hitro spremenil v brezvezne posnetke, ki jih je večina že takoj po začetku pozabila.
Spomnimo, podjetje Spotify naj bi za format z Meghan Markle in princem Harryjem porabil več kot 20 milijonov evrov, a je bila do zdaj izdana le ena epizoda podcasta. Po tem je princ Harry očitno raje gostoval v drugih podcastih kot na svojem, saj od takrat ni bilo novih epizod.
Vso situacijo je prevzelo kar podjetje Spotify, ki je med drugim izdalo javni razpis za mesto izvršnega producenta: »Trenutno sestavljamo ekipo, ki bo zgradila in začela novo oddajo, Archewell, s poudarkom na odmevnih ženskih glasovih.« Kot še piše v oglasu, so za delo pomembne izkušnje dela z »vrhunskimi talenti«.
Pogodbeno obdobje sprva traja šest mesecev, iz česar bi lahko sklepali, da je to za Meghan Markle in princa Harryja kljub vsemu zadnja priložnost, da rešita svoj podcast, pri katerem sta pričakovala doseg in moč več milijonov ljudi, kar pa se je izkazalo za napačno špekulacijo, saj nista dosegla niti spodnje meje poslušanja in zanimanja. Kakšna bo usoda princa Harryja in Meghan glede njunega podcasta, bo znano v prihodnjih dneh.
Komentarji