Družabna spletna stran je sicer poslovala z izgubo, a le zaradi enkratnih stroškov, sicer pa je izpolnila pričakovanja analitikov.

Prihodki od oglasov so v tretjem četrtletju porasli za 36 odstotkov na 1,09 milijarde dolarjev, od česar je bilo prihodkov od oglasov na mobilnih napravah za 14 odstotkov oz. okrog 150 milijonov dolarjev.

Poročilo je analitike prijetno presenetilo, saj je Facebook v drugem četrtletju z oglasi na mobilnih napravah ustvaril le 40 do 50 milijonov dolarjev prihodkov, v prvem četrtletju pa skoraj nič.

Oglaševanje na mobilnih napravah je bila glavna skrb pred uvrstitvijo Facebookovih delnic na borzo maja letos, ki se je izkazala za polomijo, in doslej je šlo v nič okrog 40 milijard dolarjev vloženih sredstev.

Ustanovitelj Facebooka, 28-letni Mark Zuckerberg je v torek dejal, da analitiki niso dovolj dobro razumeli vseh vidikov prodaje oglasov na mobilnih napravah, zadnje poročilo o poslovanju pa razblinja mit o tem, da Facebook na ta način ne zna služiti denarja.

Vrednost delnic Facebooka se je po zaprtju borznega trgovanja v torek povečala za 11 odstotkov na 21,60 dolarja, pa čeprav je družba v tretjem četrtletju ustvarila 59 milijonov dolarjev izgube oz. dva centa na delnico.

Lani je bilo dobička za 227 milijonov dolarjev. Vendar pa je Facebook brez enkratnih stroškov posloval z dobičkom v višini 12 centov na delnico, kar je celo za cent preseglo napovedi analitikov.

Facebook je imel konec letošnjega septembra več kot milijardo aktivnih uporabnikov, od česar jih je prek mobilnih naprav do družabne spletne strani dostopalo 604 milijonov. To je 61 odstotkov več kot lani.