To lahko storite za en dolar, vsaj v okviru testa, ki ga je Facebook začel izvajati v ZDA, poročajo tuje tiskovne agencije.

Facebook je leta 2011 pri elektronskih sporočilih uvedel predal "Drugo", kamor uvršča sporočila, ki jih smatra za manj pomembna. Večina uporabnikov preverja le svoj glavni poštni predal in sporočila v drugem ignorira. Čeprav mogoče ne gre za vsiljeno pošto, se v slednjem znajde tudi večina sporočil ljudi, ki na Facebooku ne sodijo v vaš krog prijateljev.

Sedaj lahko uporabniki testno plačajo en dolar, da svoje sporočilo dostavijo v glavni poštni predal tistega, ki ni njihov prijatelj. V test je sicer vključeno le manjše število posameznikov, ne pa tudi podjetij, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

Pri Facebooku med možnostmi uporabe omenjajo obveščanje nekoga, ki ga sicer morda ne poznate dobro, vendar pa ste ga na kakšni zabavi slišali govoriti o določeni zadevi. Drug primer je obveščanje nekoga o priložnosti za službo. Podjetje ob tem dodaja, da je plačilo namenjeno zagotavljanju, da storitve ne bodo izkoriščali pošiljatelji vsiljene pošte.

Sicer pa je oktobra Facebook predstavil še eno storitev, ki uporabnikom za plačilo omogoča večjo vidnost na spletnem omrežju. Za sedem dolarjev lahko uporabniki poudarijo svoje objave, podobno kot to lahko storijo oglaševalci.