Honda je kot prvo napovedala prihod karavanske različice modela Civic, katerega konceptni model bodo predstavili naslednje leto. Za evropski trg je Honda napovedala prihod športne različice civic type R, ki ga bodo sicer tudi uporabili za tekmovanja WTCC. Predstavitev modela bo stekla leta 215.

Nishimae je najvail, da bo novi 1,6-litrski dizelski i-DTEC motor, ki ga predstavljajo na salonu, na voljo tudi v novem evropskem CR-V-ju, sicer pa bo ob koncu letošnjega leta na voljo v novem civic-u. Ta nudi kar 300 Nm navora pri 1.500 vrt./min, hkrati pa se Honda hvali, da je najlažji v svojem razredu. Gre za prvi motor iz Hondine serije Earth Dreams Technology, s katero bodo Japonci prenovili ponudbo motorjev v Evropi v naslednjih treh letih.

Da pa Honda veliko dela na novih hibridnih tehnologijah, je ponovno postalo jasno že ob prvi tiskovni konferenci. Honda se že več let intenzivno ukvarja s temi tehnologijami, pridobljeno znanje pa bo uvedla v nove hibridne sisteme. Sicer pa bo Honda nadaljevala razvoj kompaktnega enomotornega hibridnega sistema, s pomočjo izboljšav, povečevanja elektromotorja in zmogljivosti baterije ter menjalnika, pa bodo lovili čim večje potovalne dosega pri električnem pogonu.

Hkrati Honda razvija nov dvomotorni hibridni sistem za srednje velika vozila in trimotorni hibridni sistem, ki ga imenujejo športni hibrid SH-AWD (super handling all wheel drive oz. vsekolesni pogon z izjemno vodljivostjo), namenjen za doseganje zmogljivostnih rezultatov (ta tehnologija bo v novem NSX).

Japonci pa so za Evropski trg prav tako razvili novo generacijo električnega vozila na gorivne celice. Honda veliko stavi na to tehnologijo, zato si tudi želi biti na vodilnem položaju na tem področju. Na začetku 2015 bo Honda na trgu ponudila nov električni model na gorivne celice.