Parkiranje za terenska vozila bo izven centra nekaj cenejše, iz te odredbe pa so izvzeli prebivalce glavnega mesta, obrtnike in invalide. Odredbo so uveljavili na osnovi ankete, ki jo je izpolnilo šest odstotkov volilnih upravičencev v Parizu, od teh pa jih je več kot polovica podprla dražje parkirnine. Odredba velja le za vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem ali hibridnim pogonom teže nad 1,6 tone ter za električna vozila teže nad dvema tonama. Cenik ne velja za uporabo zasebne parkirne hiše, ampak le za parkirišča, ki jih upravlja mestna oblast. Odgovorni ukrep opravičujejo z besedami, da so terenska vozila veliki onesnaževalci okolja, ki zasedajo veliko prostora in s tem tudi ogrožajo varnost v prometu. Nad prekrškarje bodo poslali avtomobil redarstva, opremljen z videonadzornim sistemom, ki bere registrske tablice, preko teh pa imajo dostop do vseh podatkov vozila, tudi o njegovi teži. Rdeče-zeleno vodstvo mesta želi v prihodnje več okolju prijaznega transporta, zato pospešeno širijo mrežo kolesarskih stez, zapirajo določene predele mesta za promet ter klestijo število parkirišč in voznih pasov na ulicah mesta. Prepovedali so tudi izposojo zelo nevarnih električnih skirojev. Na znani obvoznici Peripehique so največjo hitrost s 70 znižali na 50 km/h, a ta ukrep niti ni bil potreben. Zaradi stalne gneče je povprečna hitrost vožnje tako ali tako precej manjša kot 50 km/h