Znano je, da so junija predstavniki Googla napovedali, da bodo naredili majhen preizkus v boju proti blokiranjem oglasov, ki nam jih spletna platforma YouTube samodejno predvaja. Situacija je postala sedaj veliko resnejša, saj je tiskovni predstavnik YouTuba Christopher Lawton izjavil, da gre za globalno iniciativo in globalni boj proti programski opremi, ki blokira oglase.
Cilj: čimveč naročnin na YouTube Premium
Če dobimo opozorilo, ki ga ga lahko vidite na spodnji sliki, imamo dve možnosti ali da dovolimo prikazovanje oglasov ali se naročimo na YouTube Premium, ki stane 14 dolarjev na mesec. Uporabniki v glavnem temu niso naklonjeni, saj so že od nekdaj navajeni zastonjskega YouTuba. Google vas sicer za uporabo blokerjev oglasov ne bo kaznoval takoj, saj imajo politiko treh opominov - po tretjem opominu dobite popolno blokado video predvajalnika, če ne izklopite blokerjev oglasov.
Uporabniki jezni, razvijalci hitijo
V glavnem so uporabniki YouTuba jezni, nekateri celo do takšne mere, da trdijo, da ga preprosto ne bodo več uporabljali ali pa da se bodo preselili na druge platforme. Razvijalci programske opreme za blokiranje oglasov so se sicer v pospešenem tempu lotili programiranja svojih izdelkov, ki bi uporabnikom še vedno omogočala uporabo YouTuba brez oglasov, a je trenutno le malo uspešnih.
Prihodnost?
Zagotovo ne gre pričakovati, da bi Google popustil pri svoji odločitvi preganjanja blokiranja oglasov, saj kakor pojasnuje Lawton, so ravno oglasi tisti, ki podpirajo razvejan ekosistem ustvarjalcev, ki nudijo vsebine miljardam obiskovalcev zastonj. Zato bo najbrž najboljša in najlažja odločitev, če nas oglasi res tako motijo, da plačamo 14 dolarjev. Tisti z malo več računalniškega znanja pa bodo našli tudi kakšno drugo rešitev, da bodo lahko spretno zaobšli prikaz oglasov brez, da bi plačali naročnino.
Komentarji