Med štirimi največjimi trgi je Italija septembra dosegla 22,7-odstotno rast, Francija 10,7-odstotno, Španija 2,3-odstotno, Nemčija pa je zabeležila 0,1-odstotni padec števila prvič registriranih avtomobilov. V Sloveniji je bila rast 7,3-odstotna.

V prvih devetih mesecih je Italija dosegla 20,5-odstotno rast, Španija 18,5-odstotno, Francija 15,9-odstotno, Nemčija pa 14,5-odstotno. Slovenija je dosegla 4,4-odstotno rast. V primerjavi s prvimi devetimi meseci leta 2019, ko svet še ni bil v primežu pandemije covida-19, je bilo število prvič registriranih avtomobilov v EU manjše za 20 odstotkov.

Število prvič registriranih električnih avtomobilov se je septembra v primerjavi z lanskim septembrom povečalo za 14,3 odstotka na 127.149, kar predstavlja 14,8 odstotka vseh avtomobilov. V Nemčiji je število upadlo za 28,6 odstotka, kar so v ACEA pripisali zmanjšanju subvencij za nakup. Nizozemska je medtem zabeležila 70,8-odstotno rast, Švedska 60,7-odstotno, Francija pa 34,2-odstotno.

Število hibridnih avtomobilov se je septembra v medletni primerjavi povečalo za 30,5 odstotka, število priključnih hibridov pa za 0,4 odstotka. Število prodanih novih avtomobilov z dizelskim motorjem medtem še naprej upada. Septembra se je v medletni primerjavi zmanjšalo za 12,5 odstotka, še večji upad pa je preprečila 4,6-odstotna rast v Nemčiji.